PARTENER
STRATEGIC

Electrolux: 82% mai puține emisii generate din operațiunile directe și indirecte

Facebook
LinkedIn

Grupul Electrolux a anuțat că și-a redus cu 82% emisiile de gaze cu efect de seră din operațiunile directe și indirecte și cu 25% emisiile rezultate din utilizarea directă a produselor electrocasnice.

Conform strategiei de sustenabilitate, For the Better 2030, compania și-a setat aceste ținte ambițioase pentru anul 2025, așadar rezultatele înregistrate confirmă faptul că Electrolux și-a îndeplinit obiectivele climatice bazate pe știință, cu trei ani mai devreme decât era planificat. Obiectivele au fost setate ca urmare a Inițiativei obiectivelor stabilite pe criterii științifice (SBTi), dezvoltată în cadrul Acordului de la Paris de a limita încălzirea globală, angajament susținut și de Electrolux. Eforturile companiei de a contribui la protejarea climei sunt publicate în cel mai recent raport de sustenabilitate lansat de grupul Electrolux, pentru anul 2022.\

Schimbările climatice reprezintă una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă întreaga planetă, așadar nevoia de a acționa este esențială. Prin urmare, grupul Electrolux și-a luat angajamentul de a contribui la protejarea climei printr-o serie de obiective ambițioase: să reducă emisiile de gaze cu efect de seră din operațiuni cu 80% și emisiile rezultatele din utilizarea produselor cu până la 25%, până în 2025, urmând ca pe termen lung, până în 2050, să devină o companie neutră din punct de vedere climatic, cu zero emisii de carbon. Aceste ținte au fost setate în 2015 și revizuite și aprobate în 2018, de către Inițiativa obiectivelor stabilite pe criterii științifice (SBTi), Electrolux fiind printre primele companii care au aderat la acest pact. Inițiativa ajută companiile să stabilească o cale de reducere a emisiilor, în conformitate cu cele mai recente date științifice în ceea ce privește schimbările climatice.

Progresele înregistrate pe aceste obiective, precum și alte măsuri și soluții sustenabile sunt publicate în noul raport de sustenabilitate, aferent anului 2022, un demers de transparență ce analizează și evaluează impactul activității de business asupra economiei, societății și mediului din cadrul grupului Electrolux. Totodată, documentul reprezintă o analiză a strategiei de sustenabilitate, For The Better 2030, prin care Electrolux își propune să fie o companie mai sustenabilă, să ofere soluții eficiente pe piață și să contribuie la o viață mai bună a consumatorilor.

Rezultate înregistrate pentru a deveni o companie mai bună:

  • 98% din energia electrică utilizată în operațiunile globale provine din surse regenerabile;
  • 35% din transportul mărfurilor maritime au utilizat combustibili mai durabili;
  • 000 de persoane implicate în proiecte de educație cu privire la obiceiurile alimentare durabile, prin intermediul Fundației Electrolux Food, din 2016 și până în prezent;
  • în 2022, Fundația Electrolux Food a lansat o platformă prin care le oferă profesorilor surse informaționale de a educa copiii cu privire la integrarea unor obiceiuri durabile în alimentație. Până în prezent, 88.000 de copii din întreaga lume au luat parte la programul Food Heroes, lansat de asemenea și în România;

Demersurile companiei de a oferi soluții mai bune:

    • 24% din totalul electrocasnicelor vândute de grupul Electrolux și 39% din profitul brut au fost generate de produsele care au o eficiență ridicată în ceea ce privește consumul de apă și energie, o creștere de 5% față de anul anterior;
    • 70% plastic reciclat utilizat în cavitatea interioară a noilor frigidere incorporabile;
    • 000 de componente testate pentru conformitate chimică;
    • aproape 98% din totalul deșeurile produse de unitățile de producție au fost fie reutilizate, fie recuperate. Pe termen lung, compania își propune să ajungă la zero deșeuri transportate la gropile ecologice.
    • până la sfârșitul anului 2022, 55% din fabricile Grupului Electrolux au fost certificate „Zero Waste to Landfill” – un program intern, prin care compania își propune până în 2025 să recicleze și recupereze până la 99% din deșeurile generate de unitățile de producție din întreaga lume.
Facebook
LinkedIn

VEZI CUM A FOST

ESG Media

ESG HUB

CSR News

CSR Media

Cele mai recente

Te-ar putea interesa şi: