Cu sediul în Neckarsulm, Germania, Kaufland este o parte a grupului Schwarz, al patrulea cel mai mare retailer din lume. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări și peste 150.000 de angajați.
Compania, unul dintre cei mai mari retaileri din România, este prezentă în economia locală din 2005 prin Kaufland România S.C.S. (Kaufland România). Primul magazin Kaufland s a deschis în București, iar acum Kaufland România s-a extins în toată țara, ajungând la 167 de magazine la final de februarie 2023.
Suntem o companie internaţionala care se concentreaza pe performanţa, dinamism şi corectitudine. Aceste valori ne ghideaza şi ne motiveaza. Obiectivul nostru este sa aplicam cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienii sa se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preţ, prin promovarea sustenabilitaţii şi a produselor locale.
Acordam atenţie sporita dezvoltarii agriculturii regionale, asigurând astfel un sortiment variat de produse autohtone, prin dezvoltarea de parteneriate oneste cu producatorii locali. Abordarea noastra e una care raspunde la nevoile clienţilor noştri, pune bazele unor relaţii durabile cu producatorii locali, partenerii şi furnizorii noştri.
În 2022, echipa CSR din Kaufland România s-a concentrat pe consolidarea și eficientizarea numărului de beneficiari vizați, precum și a proiectelor susținute.
TOTAL SPONSORIZĂRI CĂTRE ORGANIZAȚII NEGUVERNAMENTALE PENTRU A DEZVOLTA PROIECTE DE RESPONSABILITATE SOCIALĂ
În 2022, Kaufland a investit 315 milioane €.
Din totalul de 214 milioane €, 125 milioane € au fost plătite ca impozite către bugetul României și au fost colectate alte 89 milioane € stat (impozitele pe salarii plătite de angajații Kaufland).
În Stare de Bine este cel mai mare program de finanțare pentru organizațiile neguvernamentale din România, ce oferă
anual granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro. Programul este susținut de Kaufland România și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.
Lansat în 2018, programul a sprijinit până în prezent sute de ONG-uri prin finanțare directă, training și consultanță.
Schimba PET-ul cu biletul este prima campanie din România care a introdus plata cu deşeurile pentru transportul public, aceasta având ca principale obiective încurajarea folosirii transportului public, accesibilizarea acestuia și promovarea colectării separate a deșeurilor, care vor fi ulterior transformate în noi resurse.
Campania dezvoltată de asociația Act for Tomorrow și Kaufland România, cu sprijinul Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor, s-a desfășurat în parcările magazinelor Kaufland din țară.
Kaufland România – Studiu de Impact 2022