PENNY România și-a propus ca până la finalul anului 2023, 60% dintre produsele vândute să aibă ingredientul principal provenit din România, iar produsele să fie procesate și ambalate în România, prin programul 3RO.
Până în prezent, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul campaniei pentru ca toți clienții care își doresc produse românești să le găsească cât mai ușor.
Astfel, PENNY încurajează consumatorii să cumpere produse 3RO și să contribuie activ la dezvoltarea economică a României. Simbolul 3RO este acordat doar produselor care îndeplinesc cele 3 condiții esențiale: au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate în România și sunt ambalate în țară.
În 2020, PENNY a lansat obiectivul 3RO, prin care își propune ca, până la finalul acestui an, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, să fie procesat și ambalat în România.
Sub umbrela 3RO, în 2022 compania a lansat „100 de idei de business pentru România”, o inițiativă unică pentru mediul de afaceri din România. Împreună cu Academia de Studii Economice, PENNY a analizat 100 de oportunități de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluții care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse care să se alinieze obiectivului 3RO.
În cadrul acestui proiect, au fost organizate o serie de mese rotunde cu scopul de a iniția un dialog necesar între autorități și producători pentru a crește numărul produselor de proveniență românească care ajung în coșul consumatorilor.