PARTENER
STRATEGIC

Vodafone s-a angajat ca până în 2030 să elimine amprenta de carbon specifică Scope 1 și 2

Facebook
LinkedIn

Până în 2030, Vodafone s-a angajat să elimine amprenta de carbon specifică activităților proprii și pe cea aferentă energiei pe care o achiziționează și o folosește (Scope 1 și 2). De asemenea, Vodafone și-a asumat obiectivul ca până în 2030 să înjumătățească emisiile de carbon din Scope 3, inclusiv pentru companiile da tip joint-venture, dar și pentru toate achizițiile din lanțul de aprovizionare, pentru utilizarea produselor aflate spre vânzare și pentru călătoriile de afaceri.

Până în 2040, Vodafone va elimina complet amprenta de carbon specifică Scope 3, cu 10 ani mai devreme decât își propusese inițial („zero net” pentru amprenta de carbon până în 2050).

Vodafone se angajează să achiziționeze toată energia electrică din surse regenerabile. Operațiuni din Europa ale Vodafone – inclusiv rețele mobile și fixe, centre de date, retail și birouri – sunt deja alimentate 100% cu energie electrică din surse regenerabile. Vodafone lucrează acum pentru a realiza aceleași schimbări și în Africa până în 2025.

Vodafone continuă să investească în proiecte care vizează eficiența energetică și resursele regenerabile, inclusiv implementarea unor sisteme și/ sau echipamente de rețea mult mai eficiente și scoaterea din funcțiune din rețeaua de bază a celor vechi.

Facilitarea reducerii emisiilor de carbon pentru clienții Vodafone

Vodafone se angajează să își ajute clienții business să își reducă propriile emisii de carbon cu un total cumulat de 350 de milioane de tone la nivel global pe parcursul a zece ani (între 2020 și 2030) – echivalent cu emisiile de carbon totale anuale ale Italiei pentru anul 2019.

Serviciile Vodafone IoT vor genera cea mai mare parte din această economie, ajutând clienții să îmbunătățească eficiența logistică și a managementului flotei, contorizarea inteligentă, sistemul de producție și alte activități.

Lucrul cu furnizorii

Vodafone acordă o pondere de 20% criteriilor de mediu și celor sociale atunci când furnizorii depun oferte pentru noi proiecte alături de companie, verificând dacă au politici de mediu care să abordeze reducerea amprentei de carbon, energia regenerabilă, reducerea folosirii plasticului, economia circulară și ciclul de viață al produselor.

Facebook
LinkedIn

VEZI CUM A FOST

ESG Media

ESG HUB

CSR News

CSR Media

Cele mai recente

Te-ar putea interesa şi: